Ik ben er zo! Er gaat niets vesten dames boven een beetje ego-boost om je klaar te maken voor de sprong. Een andere grote attractie voor het volgen van de cursus was het potentieel om een van die fenomenale gesynchroniseerde skiërs in de rode pakken te worden - de skileraren. Er zijn honderden keren dat ik liften heb opgestegen en de heuvels heb gescand. In de lokale skiresorts rond Banff trekken groepen instructeurs de neiging om 's ochtends vroeg en' s middags hard te lopen - officieel om te oefenen om hun vaardigheden te verbeteren. De instructeurs komen samen op aangewezen plekken en ontvangen alle instructies die nodig zijn voor hun volgende afdaling. Een leidende skiër stijgt op. Ze worden snel gevolgd door een andere skiër, en nog een, totdat de hele groep de heuvel af slingert ... in perfecte harmonie, perfecte vorm, soepel en precies de helling afsnijdend.
Er kijken mensen - wat zullen ze denken? Zo kunnen instructeurs onmogelijk leren skiën! Ik blijf een heel luide stem horen die de commando's uitschreeuwt: 'lager worden', 'handen naar voren', 'bredere houding' en 'het vet wegsnijden' (nu weet ik dat ik niet ben aangemeld voor een programma voor gewichtsverlies) dus ik kies ervoor om die te negeren). Het maakt niet uit waar lange vesten ik heen ga; die hardnekkige bevelen volgen mij, herhalen voortdurend dezelfde instructies en klinken nors bij elke herhaling. Ik vermoed, aangezien hij de instructeur is, moet dit ergens heen gaan. Ik zie gewoon niet echt hoe of waar het heen gaat. Had ik al gezegd dat ik echt pijn heb - in mijn knieën, mijn heupen en mijn dijen staan in brand! Elke run is pijnlijker dan de gebreide vesten dames vorige. Ik heb gehoord dat het vooruitgang is!
Als dit allemaal vervelend lijkt, is het lang niet zo erg als wanneer de kleine kerel zich voor me neer ploft en letterlijk stukken van zijn eigen haar uittrekt omdat ik niet op hem let. Met Houdini was het altijd gemakkelijker om toe te geven. Mijn man neemt dit allemaal op de voet. Mijn moeder, die (gelukkig voor Houdini) slechts af en toe op bezoek komt, vindt het het toppunt van absurditeit. Ik groeide op onder het dak van mijn moeder en leerde dat honden en kinderen moesten gehoorzamen, en katten letten gewoon op hun eigen zaken. Ik heb de filosofie van de hondentraining van mijn moeder succesvol overgenomen. Cleo (een mooie mastiff en onze inmiddels beroemde website-mascotte) is een perfecte dame. Ze is een geweldige hond met het geschenk van zelfbeheersing en lange vesten dames niet iemand die autoriteit in twijfel trekt.
Cleo zou zich nooit buigen voor het soort capriolen dat de specialiteit van Houdini is. Bovendien is ze te groot om in mijn trui te kruipen. Dus waarom gedraagt dit specifieke huisdier zich als een verwend kind? Waarom geef ik toe aan hem? Is het omdat ik vergat kinderen te hebben? Mam zweert dat die piepende geluidjes die hij maakt niet van een kat komen. 'Hij manipuleert je', zegt ze tegen me. 'Hij heeft leren klinken als een baby'. Misschien heb ik wat ik "schoothondsyndroom" noem. Ik verwijs naar hoe we kleinere huisdieren behandelen die gemakkelijk te knuffelen en vertroetelen zijn, zeer draagbaar zijn en er schattig uitzien met grappige kleine outfits. Sommigen noemen het misschien "empty nest syndrome". Overweeg mijn grootmoeder Rosie en haar speelgoedpoedel, Cocoa. Cacao arriveerde lang nadat Rosie's kinderen waren opgegroeid en het huis hadden verlaten.
Ik vraag me af hoeveel eigenaren van grote rassen zich zo gedragen? Zijn er nog andere ziektebeelden, zoals 'macho-hondensyndroom' (een jongensding, ongetwijfeld)? De waarheid is dat alle huisdieren klein en knuffelig beginnen. Niemand is volledig veilig voor het creëren van hun eigen monster, groot of klein. Dus godzijdank zijn er genoeg geweldige bronnen beschikbaar voor iedereen om een virtuele hondentrainingsexpert te worden. Thanksgiving, Kerstmis - Kwanza. Wat je dit seizoen ook viert, alleen zijn is niet zo slecht als je denkt. Ik weet hoe het voelt - naar het huis van tante Sally cruisen in een lelijke wollen trui, geperst aan de kindertafel zitten omdat je geen date hebt meegenomen. Ook ik ben van de eerste tot de laatste hap van mijn kalkoen lastig gevallen door nieuwsgierige familieleden, alleen om in mijn stoel te mokken en wou dat ik dat schattige meisje van Starbucks had gevraagd om met me mee te gaan.
Klik op de link voor meer gedetailleerde informatie over Lambswool cardiganscare. De winterjas voor dames is een uniek ontworpen dames vesten met rits winterdoek die u in de winter kunt dragen om uzelf warm te houden en deze jas is ook gemaakt van hoogwaardig materiaal dat uw lichaam warm houdt. Dit type jas staat bekend om zijn stijlvolle uiterlijk en wordt geleverd met een rechte body-cut en de kraag van de jas is ook uniek ontworpen en de voorkant van de jas heeft ook een zeer elegante uitstraling. De winterjas voor dames lijkt erg stijlvol en heeft een klassieke uitstraling en heeft ook een sterk element van flair. Als je de winterjas voor dames draagt, krijg je een zeer professionele en unieke look.