Om u een specifiek voorbeeld puma werkschoenen van een goed ontwerp te geven, bestaat er al heel lang een potlood met een wisser en dit zal waarschijnlijk bestaan nadat ik sterf. Misschien is het gewoon oppervlakkig, maar wie het potlood heeft ontworpen, had een goed voorstellingsvermogen. Ze dachten na over hoe een kind een gum zou kunnen verliezen. Het ontwerp heeft twee tegenovergestelde acties in één, dus ita ¬ "! s is niet alleen een oppervlakkige zorg. Voor mij is het iets dat je in gedachten moet houden. Wat ik probeer te onthouden, is de puurheid van het ontwerp zelf. Als ontwerpers het potlood, Marc Jacobs of ikzelf of Philippe Starck, probeerden te herontwerpen, zou het de essentie van het ontwerp niet veranderen. Dus voor mij is het belangrijk om de kern van het idee van design te behouden. Dus, wat is vandaag de essentie van een sneaker? Wat symboliseren sneakers, wat het voor mij symboliseert, is dat individuen de mogelijkheid hebben creatiever te zijn dan voorheen.
Het is noodzakelijk om de loopschoenen met wafers te introduceren. We moeten niet vergeten dat mensen dit soort schoenen vaak in de buitenlucht dragen. Laten we eerst het uiterlijk van de schoenen zien. We moeten de alle facetten van de schoenen analyseren. De puma creepers buitenkant van de Adidas 1 is gewoon. Het dempingssysteem van Adidas lijkt een beetje op de schoenen van Nike. ' De Cyber-techniek wordt vaak toegepast in dit soort schoenen. Dus het uiterlijk is niet speciaal. Mensen willen de verbeteringen van de buitenkant van schoenen zien. Laat me de structuur van de schoenen in detail introduceren. Eerst moeten we de treden van Adidas 1 zien. Eigenlijk imiteren de schoenen de reflexzenuwen puma shoes van onze echte lichamen. De inductoren en magneten van de loopvlakken kunnen reageren op trillingen. De mini-slakken in de schoenen kunnen het vermogen reguleren en het vermogen matig houden.
Bovendien kunnen we ook de kracht van demping aanpassen. Daarna moeten we de inductors in de schoenen vermelden. De smoorspoelen kunnen de dikte van de treden meten. De inductoren kunnen het gewicht van ons lichaam beoordelen. Je loopt vier stappen en de inductoren beoordelen het gewicht eenmaal. Elke spoel kan elke minuut ongeveer duizend nummers opnemen. Nadat de smoorspoelen deze nummers hebben genoteerd, dragen ze deze nummers ook over aan de mini-geleiders. We moeten het proces vermelden. In het midden van de schoenen kunnen we deze geleiders zien. Deze onderdelen zijn het belangrijkst voor de schoenen. In elke seconde kan de geleider ongeveer 5 miljoen operationele processen afronden. De conducteur kan puma sneakers dames de getallen vergelijken met de andere en meten of de stroom geschikt is of niet.
Hieronder heb ik de 3 belangrijkste trends van herenschoenen gepresenteerd die dit jaar beschikbaar zijn, voor de moderne man die niet bang is om hun voeten vast te houden en hun schoenen het woord te laten doen dat deze stijlen voor jou zijn.1. Pop-kleurenschoenen Van de drie belangrijkste gekleurde schoeiseltrends, geloof ik dat dit de meest wijdverspreide aantrekkingskracht heeft. Hoewel lichte, uitbundige en opvallende pop-kleurenschoenen het gemakkelijkst te integreren zijn binnen een outfit, en afhankelijk van de gekozen kleur een aanvulling vormen op de bestaande garderobe van de meeste moderne mannen.2. Tweekleurige schoenen - Tweekleurige schoenen, of de co-respondent schoen, zoals ze nu en dan bekend zijn, maken dit seizoen een grote comeback. Onlangs te zien in het schoenen supplement van GQ, is tweekleurig schoeisel enorm populair - vooral in brogue silhouetten, waar de lederen panelen zijn geconstrueerd in contrasterende tinten om een fantastische visuele impact te creëren.
Zelfs als we een ruige berg beklimmen, zijn onze voeten nog steeds gezellig. Ik heb de schoenen een jaar geleden gekocht. Ik vind de schoenen erg goed. Bovendien ben ik zeer tevreden over deze test. Natuurlijk hebben de schoenen ook een tekortkoming. Nadat je ze lange tijd hebt gedragen, neemt de veerkracht van de schoenen af. Bovendien kan de laag schuren als u ze lange tijd draagt. We kunnen duidelijk zien op de foto. Het deel tussen onze voeten is duidelijk. De reden is het ontwerp van zolen. Daarom moeten we de zolen van schoenen beter maken en de verbeteringen verminderen de slijtage. Er is een belangrijk kenmerk dat we niet moeten negeren. De ventilatie van de schoenen is erg goed en het is beter dan andere schoenen. Het is gerelateerd aan de structuur van de schoenen.
Nike is het enige merk dat we in het bovenstaande hebben genoemd omdat het een mooie massa heeft, we in puma fenty staat zijn om ze comfortabel op te zetten. Nike heeft een mooie naam vanwege de goede kwaliteit en de beste schoenen op de markt. Er zijn nogal wat soorten honkbal, voetbal, tennis, lacrosse, basketbal en Nike-wandelschoenen. Ze ontwerpen ook een groot aantal manieren voor mannen en vrouwen. De Nike-schoenen zijn verdwenen met zoveel mensen met een grote en goede reputatie. Je zult een soort schoenen vinden die je kunt dragen in de Nike FREE Run + 2 Nike. Er zijn veel modieuze elementen en de Nike-schoenen zijn ook zo bruikbaar. Je bent altijd op zoek naar dit soort mooie kwaliteitsschoenen.